Rental

Handbouquet utk Di Pinjam

1:30 PM





PENGUMUMAN

Aku nk umumkan bagi sesapa yg nk pinjam HB nie, pinjaman dibuka dari sekarang.

Free ye..

Syarat2nya:
1. Disebabkan aku bg PINJAM, so untuk mengelakkan org tak menjaga harta pinjaman tu dengan baik,
Untk si peminjam kena bayar deposit rm50 kt aku dl. kalau barang dipulangkan dengan baik, aku akan PULANGkan deposit tu balik.

SIMPLE kan...=)




HB ni sentiasa nampak baru sebab lepas bertunang dl, HB nie simpan dlm kotak je..
sayang nak jual, jadi nak bagi pinjam jela utk sapa yg nk pinjam..


You Might Also Like

11 comments

  1. buat hiasan rumah pun boleh dear kalau syg nak bg kat org.. hehe

    ReplyDelete
  2. Cntiklah....tema dah tukar...tp tema berinai sm ngan hb...nk pinjamlah..hehehe

    ReplyDelete
  3. OMG! baek nye kamu dear.. Moge murah rezki ek =)

    ReplyDelete
  4. @diyana: mau berhabuk kalau jd hiasan umah..hihi

    @Cik mah: klo cik mah nak pinjam boleh je..hihi nnt inform la ye..

    @cha: nk jual syg..tu yg kasi pinjam je..hihi

    @sya: hb biasa je..pnjm kn jela..klo sewa pun berapa je kn..

    ReplyDelete
  5. alaaa cantik nye HB awk.. npe kita tak perasan awk nk pinjamkan aritu.. Y__Y

    tema eday kita sama la.. kuning+biru :D

    ReplyDelete
  6. @Rina: sama ye..hihi klo dh lepas xpela..

    ReplyDelete
  7. nak email bole?tgah berkira2 ni nak pinjam :)

    ReplyDelete
  8. @syira: sorry lmbt bg feed back. Email kt frhnana@gmail.com..

    ReplyDelete

SUBSCRIBE