1st Buffet Ramadhan 2012-Restoran Hadramawt

By Farhana IezAna - 1:07 PM

Sejak dari kenal Mr Tunang lg kami suka cari tempat2 buffet ramadhan yg lain dari yg lain..

kali nie aku nk share sikit 1 tempat yg buat buffet ramadhan.Restoran makan ala2 arabic.aku dpt nie dari Groupon Malaysia. since dh jump bende nie dari last week lagi..kali nie punya buffet aku dan Mr Tunang akan bawak sekali FFIL.

Dengan Groupon nie nie boleh saving rm20 min. kalau beli banyak,banyak lagi saving la.yg bestnya sambil berbuka,kite menderma jugak tau..jadi xsia2 la korg makan kt sini..hihi sepatutnya Voucher nie dh tamat last friday tp aku rasa die extend kot. sekarang tinggal lagi beberapa jam je nak abis voucher nie..cpt la beli kalu berminat..mana tau kite boleh jumpa.

Klik Pic utk link Groupon.









Nak bg terliur sikit..layang gambar2 hidangan yang ada nanti..









Bila tgk gmbr makanan nie,nie cuma sebahagian je tau..ada banyak..rasa tak sabar nak g sana..yg pastinya aku mesti tak mkn banyak mana pun..rugi betol la..



Hadramawt Restaurant


Lot. 214, Jalan Ampang , Kuala Lumpur 55000



  • Share:

You Might Also Like

3 comments

  1. bestkan bila dapat berbuka ramai2 dgn family/future family :)

    ReplyDelete
  2. ana kerja guna autocad eh?ana kerja ape yang?

    ReplyDelete
  3. @sarahSyafiq; mmg tiap2 tahun gini..mmg best..

    @dilla; ana krj sebagai draughtsman cum technical assistant.dl stdy architect.sebab tula pkai autocad.

    ReplyDelete