Engagement Day

Engagement Day: Candid and Formal

9:55 AM

Cite dh basi tapi nk wt jgk..slame nie mls nk upload gmbr masa tunang..
sekarang sbb dh burn dlm cd tu yg rjin bwk g opis.upload kt opis tenet nya laju sikit.xdela berjam2 aku nak tunggu ye x.

so hari ni semue gmbr aku upload yg xberedit.fresh gitu.harini xnk membebel panjang.hanya nk suruh layan gambr nie je.

Candid n Formal

Sebelum rombongan pihak lelaki sampai.

 Niela bakal FMIL.FMIL aku nie simple2 je org ny..tapi masih muda tau.

 Knp M.cik jeling saya?hihi agaknya sebab FDIL die nie over sgt kot..kuikuikui..
 Nie FGMIL.sempat lagi tegur jari aku kecik.hihi


Nie adegan kami pulak.apala yang tunang aku buat tu.kuikuikui

Serius je muka tunang aku nie.xde mmg xpndai snyum pn..hihi

kami try pandang muka satu sama lain.tapi......

Akhir nya kami gelak sama2.kuikuikui malu giler,semue org gelak kan kiteorg masa nie..

Dia jeling aku???why??why??sebab cun kan (perasan sudah)

Kami bertentang mata lagi..tapi......

akhir nya gelak jugak.kuikuikui (malu lagi)

Nie My mum la.Ada sama muka x?

Syg mak..kuikuikui..

Nie mak dan abah aku.

Nie adik2 perempuan aku.(aku yg sulong)

My family.yang lelaki tu adik bongsu aku.

Nie FFIL.(kami berdua anak sulong dan En. Tunang cucu sulong)

Nie family rapat aku.hihihi diorg nie ada anak tp tah mana tembam aku tu g.

Antara kawan2 teknik aku yang dtg.comel2 diorg nie kan..kuikuikui


Nie antara kawan2 kolej yang dtg..pun comel2 jugak..kuikuikui


Nie kawan2 En Tunang.dan telah lama jadi kawan2 aku jgk.hihi


Apa masalah pasangan nie?apa la yg En Tunang ckp sampai reaksi aku mcm tu..huahuahua


tunggu lain entry utk lebih gambar utk tetamu pulak yang ada kt luar rumah...hihi..


You Might Also Like

3 comments

SUBSCRIBE