Inspirations: Bird Wedding Theme

By Farhana IezAna - 11:32 AM

Entry Inspirations lagi.

Hari2 banyak inspire la..nmpk sgt aku nie free je kt opis kan.mentang2 bos outstation,ambik peluang la aku.hihi.

Harini nak share Bird Wedding Thema.
Ala2 mcm garden wedding gitu.sesuai la kalo highlight bird kn.pepatah melayu pun kait kan pengantin dengan burung jugak.contohnya seperti merpati dua sejoli. chewah ; )

Meh layan deco yang berkaitan dengan tema kali ini.



Centerpiece Deco


Sangkar burung.
 mesti mahal nk kuar bajet utk nie kan.lain la kalo pandai buat sendiri.


sarang burung.
yang ni dh banyak org buat tapi utk hantaran jela.utuk centerpiece tak pernak nmpk lagi.





Wedding Deco

Merpati dua sejoli yang nie la aku ckp tu.ciut miut je.




Hanging Deco

Inspire dari pelepah burung.cntik tapi xrajin nak gunting bende tu.



Nie utk Photoshoot session. mcm nak buat je.sweet sgt.



Cake







Door Gift

Bagi Rock Candies mcm telur burung nampak ny. sapa nak Rock candies klik sini.




Guest Wish Deco






Bile tema mcm nie mst kena sesuaikan dengan pelamin yang sama tema jugak kan.





Kalu berminat pelamin mcm nie boleh tengok fb Fashada WeddingConcept.
Harga sgt adorable tau.kalau xcaya cube tanya.


  • Share:

You Might Also Like

2 comments