OP

My Future OP

By Farhana IezAna - 11:15 AM

Setelah bertukus lumus mencari OP yg paling sesuai dengan bajet dan kehendak aku.makanya aku dh decide nak ambik OP nie.tapi xnk bagtau dl sapa OP ny.sebab belum bayar deposite lagi..haha..
dalam banyak OP yg aku dh survey dan dapatkan quotation,dh jugak membuat perbandingan..hasilnya buat masa nie ini,ini la pilihan aku..

kenapa aku pilih?

1.Boleh cover 2 event aku (nikah + sanding) utk 2 hari.

2. Unlimited photoshoot-mean shoot tak ikut jam.kalau ikut jam nie xsyiok la,nanti kite mcm tergesa2.then ada sesetengah OP,kalau kite dh tetapkan time nikah kononnya petang smpai kol6.nanti kalau la terlajak sampai ke kol7 ke,OP nie dh nak cpt2 balik sebab ada job lain.sakit jiwa kan mcm tu.so aku xnk ambik OP yg shoot ikt jam.

3. Mesti dapat banyak bende kan.album 2,page album banyak,enlarge photo kalau boleh 2min.

4. lagi best dapat wt free-wedding/post-wedding kan.shoot and burn pun boleh la.nanti pandai2kan print sndirikan.nie pun penting jgk utk wt photobooth corner ke welcome board ke kan.

5. OP pulak haruslah kreatif kan,idea shoot yang pelbagai.ini paling paling penting supaya pengantin tak shy2 mcm aku..lps tu xdela pengantin kaku xtau nak posing ape.

6. OP jugak haruskan yang banyak skill nya.skill menembak tu harus power.jangan nanti out come nya gambr repeat,pastu sikit je gmbr nye.rugi la kan.

7. OP mesti rajin.Rajin bergerak,rajin segala2nya la..aku xsuke OP yg mls.

8.OP wajib menepati janji.jgn janji nak bgi album/brg dlm 4-6 minggu,tp berbulan2 pun still xdpt2 lagi.alasannya bz memanjang.

Jom layan picture dl dari OP nie..

setiap OP mesti pentingkan detail2,zoom2 material yang ada psl kwen kan.mcm baju, handbouquet, kasut, deco,  cincin.









Outdoor session mesti la mantap,sweet like candy, posing pelbagai, dan menarik.








Moment2 yang penting masa akad nikah,sanding dan sebagai nya haruslah capture banyak2 kan.tak lupe jugak guest2 yang datang,family photo dengan pengantin pun paling penting.










cantik x semue gambar nie?bagi aku cantik la.senang nak comunicate dengan OP nie.hantar je email,semue email dilayan dan dibalas secepat mungkin.senang nak berunding berkenaan payment term.Harga adorable utk bajet pengantin mcm aku nie.then dapat semue yang aku nak,tp mestila berpatutan dengan bajet kite kan.kalau nak mcm2 tapi bajet ciput mana org nak bg kan.kalau bg pun nanti dapat cikai2 je.

Hope future OP nie dapat meninggalkan moment2 yang indah utk aku kenang sepanjang hidup.Amin.

ps~OP masih dirahsiakan sehingga tarikh yang akan ditetapkan..(cewah gedik pompuan nie kan)













  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. salam..kunjungan dari qaseh. ex-b2b kedah.

    cantik sgt pic2 tew.
    semoga segala perancangan menuju bahagia berjalan lancar. InsyaAllah.

    Qaseh anjurkan 1st giveaway contest. tarikh tutup 31 julai. jom join. hadiah apaaaa?
    Qaseh nak bagi customize guestbook dan 10 paper latern kpd pemenang.

    selamat berkenalan

    ReplyDelete
  2. wa'slm,

    thank inform giveaway.nk join jgk..hihi

    ReplyDelete