Pameran Pengantin Malaysia - by Urban Vibe Event

By Farhana IezAna - 9:38 AM



Sila tengok tarikh tu..bermakna minggu ini ada pameran pengantin..huhuhu
alang2 aku tengah cari vendor utk pakej sanding nanti,jadi ada event nie boleh la aku terjah.

Meti korg nak tau vendor2 ape yang terlibat kan..
mcm biasa la semue vendor2 mesti yang best.tp duit nye je best ke x best.
kalau nak best punya,duit nya pun mesti la best kan.

aku kalau pergi nanti mesti control la,awal2 dh set dlm kepala yang bajet aku bnyk tu je.
so nanti takdela ikut nafsu je kan.

Antara vendor2 yang terlibat ada kt poster bwh nie:




Antara yang menarik kite boleh dpt,bagi yang bertuah dan dtg awl boleh dapatkan buku yang dalamnya ada baucar tunai, diskaun best2 dan hadiah yang menarik..
kalau tak caya tengok la poster kat bawah nie ha.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-





 Jom la ramai2 kite.aku nak g hari jumaat lepas abis kerja.haha mana tau bertuah dapat buku nie ke kan.jimat duit aku..haha
lagipun aku tak dapat g utk hari sabtu.sebab sabtu nie aku ada program kat sekolah teknik lama aku.program bersama junior utk sambut ramadhan.
jadi mungkin aku hanya cuci2 mata je hari jumaat tu,lepastu hari ahad aku datang semula utk tengok betul2.

kalau korg terjumpa aku,tegor2 tau.tapi aku nie pemalu sikit..hahaha

  • Share:

You Might Also Like

0 comments